the day before...... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marjo en John Duteweert - WaarBenJij.nu the day before...... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marjo en John Duteweert - WaarBenJij.nu

the day before......

Door: marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en John

03 Mei 2009 | Frankrijk, Parijs

Hallo, Bedankt allemaal weer voor de 'bemoedigende' teksten. Altijd leuk om zo na een paar dagen weer te lezen. Vandaag zijn we aangekomen aan de voet van de pyreneen. Vanaf gisteren is het weer goed. We zitten nu in St. Jean Pied de Port. Het is hier gezellig druk. De camping ligt erg mooi, tegen een oude stadsmuur. Gisteren voor het eerst in een pelgrimsrefugio geslapen. Het gebouw leek een oud klooster; heel sfeervol. In de keuken kon ieder zelf een potje koken. Voor het eerst sinds 3 weken weer aardappelen gegeten. We spraken mensen uit Canada die gedeeltelijk de route lopen en ook een stel Ned. We vermaken ons nog prima. au revoir, de volgende keer vanuit Spanje, John en Marjo
:SMS update:: 4 mei 2009 :
4 mei de pyreneen goed overgekomen in 3 uur met een paar drink of eet stops naar de Puerto de Ibaneta pas op 1057 mt hoogte. Daarna nog 40 km doorgereden naar Urroz (naast Pamplona) in een leuk spaans hotel. Adios

• 03 Mei 2009 - 20:32

Wim :

Hallo buurtjes, leuk dat het allemaal zo verloopt,John kun je eens zien wat ze met de tour doen op de pyreneen. Gr Wim en Marijke

• 03 Mei 2009 - 20:42

Monique:

Hoi,

Voorzichtig met afdalen. Zo moet je nog bij ons revalideren.
    Succes.

Liefs Monique

• 04 Mei 2009 - 17:00

Monique F:

hey daar, ik kreeg deze site door van remko en ik dacht ik ga gelijk ff kijken op de site, erg leuk. ik wens jullie heeeeeel veel fietsplezier! zorg dat de beentjes er goed onder blijven en dat je idd zoals die andere monique schreef straks niet bij ons in pw komt om te revalideren!!!! zet hem op! groetjes Monique

• 04 Mei 2009 - 18:50

Bertus En Maria:

Wat een afstand hebben jullie al afgelegd. Knap hoor
    Nog geen man met de hamer tegen gekomen???
    Wij wensen jullie nog veel fietsplezier. En vinden het leuk om jullie mails te lezen. Groetjes uit Heeten(dichtbij Lettele, klinken deze dorpen jullie nog wel bekend in de oren??)
    Doei,doei

• 04 Mei 2009 - 19:21

Remko:

Ha,

het nieuws al via Mies gehoord. Vanaf 1 juli ex-collega.
    Praat je wel een keer bij.

Suc6 de aankomende dagen.

• 05 Mei 2009 - 12:02

Annet:

Nu ook de Pyreneën bedwongen. Ontzettend knap hoor!! Lees jullie belevenissen met veel plezier.

Groet,

Annet

• 05 Mei 2009 - 14:51

Bert:

In drie uur over de Pyreneen, daar doen ze in de Tour de France meerdere dagen over; toch geen epo gebruikt? In ieder geval een knappe prestatie.
    Correctie van het bericht over de gezondheid van L.Blijkt toch zeer ernstig, nu tumor gevonden is. L. is opgenomen in ziekenhuis.
    In ieder geval zijn adres:
    Herenweg 13, 2105 MB Heemstede.

Gr. Bert

• 05 Mei 2009 - 19:46

Mariëlle:

Hallo Marjo en John,

Leuk om te lezen hoe jullie de dagen doorbrengen...
    Het is lekker weer in spanje ;) Kan het weten zit er nu zelf ook ;)
    Geniet er nog even van!!! Voor je het weet is het voor bij..

Groetjes Marielle