49 jaar - Reisverslag uit La Mouthe, Frankrijk van Marjo en John Duteweert - WaarBenJij.nu 49 jaar - Reisverslag uit La Mouthe, Frankrijk van Marjo en John Duteweert - WaarBenJij.nu

49 jaar

Door: marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en John

29 April 2009 | Frankrijk, La Mouthe

Hallo, Ook nu John al 49 is geworden, vanmorgen weer (zoals gewoonlijk) op de fiets geklommen, om onze kilometertjes te maken. We waren nog geen uurtje op weg of mijn remmen gingen wat raar doen. Bleken de remblokjes achter al finaal op. Dus die moesten vervangen worden. Volgens John rem ik teveel, maar bij mij ligt de grens zo ongeveer bij 40 km., harder durf ik echt niet. Net weer op weg, begon het te regenen. Dus weer een stop voor het aandoen van de regenjassen. Het werd al met al een wat rommelig dagje, maar uiteindelijk toch nog 90 km gefietst. Het was heuvel op, heuvel af; telkens van die hellinkjes van rond de 5%. Blij dat we 's avonds in een gites konden slapen en we ons tentje niet op hoefden te zetten. Erg leuk om van iedereen reacties te lezen. John bedankt jullie voor de felicitaties. Ook heeft hij nog wat foto's geplaatst. Hartelijk gegroet, John en Marjo
:SMS update:: 30 april 2009 :
30 april - Cadillac rustige fiets dag, we slapen vannacht in een klooster cel gescheiden van elkaar, gratis met eenvoudig ontbijt en een goed bed. Morgen vroeg en fit weer op pad. Gr

:SMS update:: 1 mei 2009 :
1 mei een feestdag in Frankrijk maar we fietsen door eindeloze bossen en merken er weinig van en schieten lekker op over het vlakke land. Na 106 km in Onesse et Laharie op de camping.

• 30 April 2009 - 13:20

Wilhelmien:

Wat een pech, maar wat goed dat jullie toch nog 90 km. hebben kunnen fietsen. Blijf maar lekker remmen, gewoon wat extra blokjes meenemen of denk ik nu te simpel?
    Succes en op naar de bergen.

• 30 April 2009 - 20:53

Harry Erna:

He fietsduo lekker apart geslapen in het klooster ,zo rust je in ieder geval goed uit. succes verder.

• 01 Mei 2009 - 08:08

Vincent Timmer:

Marjo,

Bedankt voor de cadeaubon. Via Mies hoorde ik dat je mij ook nog de groeten deed, waarvoor dank.

Ik lees je belevenissen met veel plezier.

Groeten en nog fijne weken

Vincent

• 01 Mei 2009 - 09:46

Wilhelmien:

Ja, dat is even weer wat anders, gescheiden slapen. Hebben jullie nog iets meegekregen van koninginnedag? Er is een auto door het publiek gereden in Apeldoorn. Zes doden en vier zwaargewonden. Alle festiviteiten zijn gisteren afgelast.
    Maak er weer een mooie dag van.Groetjes van ons allemaal.

• 01 Mei 2009 - 09:53

Annet:

Hé Marjo en John,

Volgens mij is het in Nederland op dit moment beter fietweer dan wat jullie hebben. Nu hebben jullie weer de mazzel dat je mooiere dingen ziet......Is heel wat meer waard

• 02 Mei 2009 - 15:18

Pa En Ma:

Ha die fietssertjes
    Wat gaat het manjefiek,als je de wielen zo laat rollen ben je eerder in Spanje als je zelf denkt.
    Maar rustig van die bergen af hé,je hebt de tijd aan je zelf .
    We kunnen de laatste tijd de plaatsen niet meer vinden op de kaart,maar het zullen wel hele kleine zijn,maar het doet er niet toe
    Als jullie maar naar je zin hebt ,dan genieten wij ook.GROETJES.

• 02 Mei 2009 - 19:03

Gerard En Rietta:

Hey kanjers
    Knap hoor het aantal kilometers per dag, het is leuk om jullie te volgen. Het weer wordt hier iets minder, misschien dat de zon nu jullie kant op komt. Succes verder en geniet ervan!