Angoulême - Reisverslag uit Angoulême, Frankrijk van Marjo en John Duteweert - WaarBenJij.nu Angoulême - Reisverslag uit Angoulême, Frankrijk van Marjo en John Duteweert - WaarBenJij.nu

Angoulême

Door: marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en John

28 April 2009 | Frankrijk, Angoulême

Hoi, Vanmiddag aangekomen in Angouleme. We gaan zo lekker uit eten en de verjaardag van John vieren. De afgelopen dagen zat het weer niet mee. Gisteren erg harde wind en aan het eind van de dag plenste het. Gisteren ook voor het eerst in een gites geslapen. Koste maar een tientje en we zaten samen met iemand die voor de tweede keer naar Santiago fietst. Leuke tips gekregen. We horen dat het weer aan het eind van de week beter wordt. Hopelijk bij jullie dan ook. Hartelijke groet, John en Marjo

• 28 April 2009 - 14:06

Fons En Tineke:

John van harte gefeliciteerd met je verjaardag en geniet samen met Marjo van het uit eten gaan.
    Hier is het weer ook slecht op het moment.
    Nou heel veel plezier nog en hopen dat het weer morgen iets beter is.

Groeten en liefs Fons en Tineke.

• 28 April 2009 - 14:51

Lieke:

John van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren!! Geniet van de dag! En eet smakelijk beiden!
    Ik hoop dat jullie beter weer tegemoet gaan!! Jullie zijn goed bezig in ieder geval!! Succes komende week!

Liefs Lieke

• 28 April 2009 - 16:36

Rene En Maria:

hallo pelgrimgangers
    john van harte gefeliciteerd met je verjaardag en drink er een lekkere borrel op
    ons paard heeft een mooie merrie veulen gekregen , niet zonder problemen , maar nu lijkt alles goed te gaan
    nou hou de moed er maar in groetjes Rene en Maria

• 28 April 2009 - 16:44

Bert:

John,
    van harte gefeliciteerd.
    En beiden geniet van een smakelijk eten.
    Morgen stuurgroep en een fles rode wijn lonkt.
    Gezondheid L.is niet zo dramatisch als het zich een moment deed aanzien, maar wel erg vervelend en pijnlijk voor hem. Hij moet vooralsnog 3 weken rusthouden, aldus een advies van de artsen

• 28 April 2009 - 17:10

Harrie En Annet:

Hoi jarige Jop en lieve Marjo.
    Het weer wordt hier in het weekend geweldig! Wij drinken vanavond ook een glas op jou verjaardag. WEL GEFELICITEERD en nog veel fiets plezier gewenst. groetjes

• 28 April 2009 - 17:13

Jose En Henny:

John ook vanaf deze kant gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren samen, en geniet samen van het etentje jullie hebben het verdiend.

groetjes
    jose en Henny

• 28 April 2009 - 18:04

Mariët:

Hallo Marjo en John
    John gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel jaartjes erbij,en Marjo jij ook gefeliciteerd, met de verjaardag van je man, ook namens Peter.Maak er samen nog een gezellige avond. Verder wil ik jullie nog veel fietsplezier wensen en hopen op beter weer.
    Veel succes en de groetjes Mariët

• 28 April 2009 - 19:03

Maria&Bertus:

John van harte gefietslanteerd met je verjaardag. Wij drinken er vanavond een borreltje op. Nog vele jaren op jullie beide gezondheid.

• 28 April 2009 - 19:24

Willy-Wilma:

Heey Marjo en John,

John proficiat met je verjaardag.
    Jullie zijn al een mooi eind op weg. Heel veel fietsplezier nog.

Groetjes uut Lettele

• 28 April 2009 - 19:55

Monique:

Hoi Marjo en John,

John gefeliciteerd en Marjo jij met je man.
    Ik kijk elke avond even hoe ver jullie nu zijn. Ik heb echt bewondering voor jullie.
    Heb je al eelt op je billen????

Nog veel plezier vanavond.

Liefs Monique