rustdag tours - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Marjo en John Duteweert - WaarBenJij.nu rustdag tours - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Marjo en John Duteweert - WaarBenJij.nu

rustdag tours

Door: marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en John

25 April 2009 | Frankrijk, Tours

Dag, Gisteravond aangekomen in Tours. Vandaag nemen we een rustdag. De laatste dagen steeds mooi weer gehad. Momenteel is het weer wat minder, maar nog steeds droog. We slapen in een hostel in het centrum van de stad. Het lijkt een gezellig, drukke stad. De terassen zaten vol gisteravond. Het lijkt wel of iedereen hier uit eten gaat. De laatste dagen weer over onvoorstelbaar mooie weggetjes/wegen gefietst. Meestal bekijken we de avond tevoor de fietsroute voor de volgende dag en de bezienswaardigheden. Maar alles bezichtigen is teveel, want per dag moet wel de ongeveer 80 km gehaald worden. Het fietsen met bepakking is toch zwaarder dan we aanvankelijk dachten. Daarom ons hebben en houden nog eens kritisch bekeken en een aantal dingen retour Ned. gestuurd. Eenderdedeel van de tour zit er inmiddels op. We gaan gewoon door, hartelijke groeten, john en Marjo
:SMS update:: 26 april 2009 :
14e dag na rustdag naar Poitiers 116 km was niet gepland maar we schooten lekker op. Wel lang gezocht naar de auberge!

• 25 April 2009 - 16:34

Jan En Ans:

Wat een mooie stad Tours en wat een geluk dat het weer zo meezit. Het is hier ook mooi weer en erg droog. John we wensen je alvast een hele fijne verjaardag!

• 26 April 2009 - 18:08

Mies:

hallo,

Waar zijn jullie nu?
    alles oke?
    heb je al hydrocortisoni nodig?
    Goede reis.
    Groetjes Mies en Marjo 2

• 27 April 2009 - 08:21

Wilhelmien:

Knap hoor, zoals jullie
    dit volhouden. Wij hebben een mooi feest gehad van Harry en Erna.
    Daarna op zondag nogmaals feest van de buurman (85 jaar).We hebben het ook daar over jullie gehad. Iedereen is vol bewondering, wat een doorzettingsvermogen.

• 27 April 2009 - 14:09

Annet:

Jeetje, al op eenderde van de tour! Heb bewondering voor jullie. Begrijp uit onderstaande reactie dat John bijna jarig is. Bijzondere manier om je verjaardag door te brengen. Maak er samen iets moois van.
    Groet Annet

• 28 April 2009 - 05:47

Peter En Antoinet:

John van harte proficiat.
    Het is toch apart om je verjaardag op deze manier te vieren, maar de belangrijkste heb je dicht bij je.
    Een fijne dag samen en drink er vanavond maar een lekker borretje op.

• 28 April 2009 - 06:28

Pa & Ma:

John
    Hartelijk Gefeliciteerd
    met je verjaardag in Frankrijk
    Maak er 'n mooie dag van
    Marjo ook de felicitaties van ons
    Het is geweldig wat jullie presteren
    Groetjes Pa en Ma.

• 28 April 2009 - 07:03

Gerard:

Hallo John,
    Mag ik je van hieruit van harte feliciteren met je verjaardag.
    En maak er maar een bijzondere fietsdag van.
    Groet

• 28 April 2009 - 07:13

Henny En Ans:

Hallo John en Marjo.

John van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Maak er samen een fijne verjaardag van en nog veel fietsplezier.

Groeten Henny en Ans.

• 28 April 2009 - 12:21

Wilhelmien:

John van harte gefeliciteerd met je verjaardag ook namens ma.
    Vanmorgen was ik even bij haar. Alles gaat goed. Wel moet ze wennen
    aan alle nieuwe ontwikkelingen rondom haar. Het dagje Stevenskamp is leuk en vrijdag met Jose op pad spreekt ook aan. John en Marjo maak er samen een mooie verjaardag van.
    Hoe is het weer daar?
    Hier hebben we vrij veel regen.
    Ik hoop voor jullie dat jullie vanavond met een lekker glas wijn buiten kunnen zitten.

• 28 April 2009 - 12:57

Jacqueline Hulsegge:

Hallo Marjo en John

Ik wist niet dat je zo.n mooie reis ging maken.Ik wens jullie een mooie fietstocht nog toe Veel Gr Jan enJacqueline

• 28 April 2009 - 18:58

Laurens En Paula:

Hallo John en Marjo
    John gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel fietsplezier samen. Maak er nog een leuke verjaardag van samen, proost.

Groeten Laurens Paula Cyriel en Astrid.