Aangekomen in Clermont - Reisverslag uit Clermont, Frankrijk van Marjo en John Duteweert - WaarBenJij.nu Aangekomen in Clermont - Reisverslag uit Clermont, Frankrijk van Marjo en John Duteweert - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Clermont

Door: marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en John

20 April 2009 | Frankrijk, Clermont

Vandaag weer een dag met prachtig weer. We fietsen in de korte broek door de eindeloze akkers. Het landschap is heuvelachtig geworden en we fietsen regelmatig in de kleinste versnelling. Heuvelaf gaat nu toch al met 40km p/u. Aan het eind van de dag was nergens in de buurt een camping. Momenteel zitten we dus weer in een hotelletje. Om de kosten enigszins in toom te houden heeft John net weer een heerlijke maaltijd gekookt op ons 1-pits gastoestelletje. Hij begint talent te ontwikkelen wat dat betreft. Zijn eerste maaltijd was rijst die toch nog het gemakkelijkst met een lepel te eten was, maar de spagetti van vandaag ziet er toch redelijk uit. Iedereen bedankt voor de leuke reacties. Blijven we toch nog een beetje bij de wereld horen. We moeten soms echt nadenken over welke dag het is.
Hartelijke groeten, John en Marjo
:SMS update:: 21 april 2009 :
9e dag na 87 km en enkele pittige klimmetjes tot 10 % in goussonville op de camping en een lekker biertje gepakt, wel verdiend vonden we :-)

:SMS update:: 22 april 2009 :
10e dag mooie fietsdag en vroeg in chartres op een mooie camping gestopt om de stad te bekijken

:SMS update:: 23 april 2009 :
11e dag op 85 km van Tours op een gemoedelijke camping bij een boerderij aan de Loir en nog steeds prachtig weer

• 21 April 2009 - 16:07

Marjolein:

Hoi Marjo en John,

Wat leuk om jullie tocht vanuit Nederland te kunnen volgen! Zo te lezen hebben jullie het prima naar je zin. Veel succes en fietsplezier nog,

groetjes Marjolein (je nieuwe collega :))

• 21 April 2009 - 18:14

Remko:

Ha,

alles gaat zo te lezen nog naar wens. Heb op de afdeling de verslagen uitgeprint en opgehangen zodat de bewoners ze ook kunnen lezen.

Marjo ik lees een verdient biertje?? toch geen sigaretje!!!!

veel plezier verder...

• 21 April 2009 - 18:52

Lieke:

Wat zijn jullie goed bezig!! Niet teveel met die arm omhoog hé om het biertje erin te gieten.. je zou er nog spierpijn van kunnen krijgen!

Veel plezier nog!

Liefs Lieke

• 22 April 2009 - 10:44

Vincent:

Hoi Marjo,

Al een flink stuk opweg zo te lezen.

Geniet van de fietstocht en Santiago gaan jullie vast halen in dit tempo.

Groetjes

Vincent (afd. Rande)

• 23 April 2009 - 07:23

Martin Carla:

Hoi

Wat een prachtige ervaringen, en leuk om te lezen.
    Heel veel succes met de mooie fietstocht.

• 23 April 2009 - 18:11

Fons En Tineke:

Hey wat geweldig voor jullie dat het nog steeds mooi weer is en maar hopen dat het zo blijft.

Jonge jonge wat een onderneming, echt geweldig, we zijn benieuwd naar jullie verhalen als jullie er weer zijn, maar ja, dat duurt nog wel even.

Geniet er nog van en heel veel plezier nog.

Liefs Fons en Tineke.

• 24 April 2009 - 09:43

Wilhelmien:

Jullie treffen het wel met het weer. Het is jullie gegund. Het fietsen nog niet moe?
    Hier gaat alles goed.
    Druk, druk, enz.
    Geniet dus maar ten volle van deze tijd voor je weer in het 'echte' leven stapt. Zal wennen worden maar wij zien wel naar jullie uit.

• 25 April 2009 - 08:46

Gerard En Ria:

Wat leuk dat het zo goed gaat, vooral ik (Ria) krijg zo zin om mee te fietsen.
    John alvast een hele fijne verjaardag gewenst, ook namens Esther, Emiel en Linda !