astorga - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Marjo en John Duteweert - WaarBenJij.nu astorga - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Marjo en John Duteweert - WaarBenJij.nu

astorga

Door: marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en John

13 Mei 2009 | Spanje, Astorga

Hoi, Vandaag aangkomen in Astorga. Weer een erg mooi stadje. In elke stad die we bezoeken staat wel een schitterende kathedraal. We raken bijna verzadigd van het steeds bekijken van al dat moois. Daarom hebben we vandaag voor de afwisseling een bezoekje gebracht aan het chocolade museum(Sjakie niet tegengekomen.)Daarna was er gelegenheid chocola te proeven. Eens even iets heel anders. We overnachten in een pelgrimsauberge. Deze ziet er een stuk beter uit dan de vorige. Het is er schoon en er zijn voldoende voorzieningen. Morgen gaan we weer klimmen tot 1500 meter. Aan de top van de berg staat het Cruz Ferro. Hier kun je een steentje neerleggen om symbolisch zorgen e.d.achter te laten. Dag, groeten, John en Marjo

• 13 Mei 2009 - 19:02

Martin En Carla:

Hoi
    Heel veel kracht gewenst bij het klimmen.... en lef bij het afdalen!
    Een unieke prestatie,voor het leven.

• 14 Mei 2009 - 07:28

Jacquelien Z:

Hallo,

Nog FF volhouden allebei en succes vanuit PW en van jou cluster Marjo!

saludos,apagado Holanda!

• 14 Mei 2009 - 08:26

Wilhelmien:

Dat je Sjakie niet bent tegen gekomen is jammer, maar die gouden wikkel dan?? Lijkt me nog belangrijker. Hoef je ook geen steentje neer te leggen.
    Het zal wel een zware dag voor jullie worden, al dat klimmen. Maar jullie hebben natuurlijk al wat spiermassa ontwikkeld. Op naar het einddoel, succes.

• 14 Mei 2009 - 16:54

Jose En Henny:

Hey vakantiegangers

jullie zijn er bijna, de volhouders
    na de een kuitenbijter ( bergje van 1500 meter) ligt er gelukkige weer een afdaling, veel succes op de laatste kilometers

• 15 Mei 2009 - 06:45

Pa-ma:

Marjo
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag,en ook de felicitaties aan John,maak er 'n zonnige dag van,nu kan het nog.
    Wij maken er ook 'n mooi weekend van,en denken aan .....
    p.s. vanmorgen heeft Lory 'n veulentje gekregen
    groetjes van ons.

• 15 Mei 2009 - 07:27

Mariët En Peter:

Marjo gefeleciteerd met jou verjaardag,maak er een gezellige fietsdag van.Ben jullie op de voet aan het volgen,wat een prestatie, nog even volhouden, maar dat komt wel goed. John ook gefeliciteerd met Marjo en maak er vanavond een feestje van.
    Groetjes Peter en Mariët

• 15 Mei 2009 - 08:43

Mies:

Fiesta, Fiesta, Fiesta.
    Uitwaaien, uitslapen, fietsen en natuurlijk eten op deze feestdag. Als dat geen smakelijke dag wordt?
    In alle oude Spaanse steden met zijn oude pandjes, leuke winkeltjes en zonovergoten terrassen.
    Mijn felicitaties aan jou Marjo en John natuurlijk. Bij terugkomst op "Rande" vieren we dit met een fles rode wijn in "mijn salon" verder!!
    Elk jaar is weer een nieuw hoofdstuk en begint telkens weer een nieuw levensverhaal met losse fragmenten, dat ontvouwt zich stukje bij beetje in je leven.
    Ik eindig met een hasta la fiesta, con uno buono giorno salute,

Gr Mies "Rande"

• 15 Mei 2009 - 08:44

Remko:

Marjo van harte, fijne dag en zet hem op met de laatste loodjes...

• 15 Mei 2009 - 09:03

Jan En Ans:

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en John ook proficiat. We drinken er vanavond samen eentje op.
    Deze verjaardag zal je nog lang bij blijven.Het zal nu een stuk makkelijker fietsen zijn zonder al jullie zorgen (grapje). Geniet nog van jullie reis.
    Groetjes

• 15 Mei 2009 - 09:40

Gerard En Ria:

Marjo, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. John en Marjo nog een hele prettige tijd in Spanje!
    Groeten vanuit Arcen.

• 15 Mei 2009 - 10:14

Annet:

Hé Marjo,

Ook jij bent jarig tijdens deze vakantie. Van harte gefeliciteerd. Gebak en wijn bij terugkomst in de salon van Mies zoals je in een eerder bericht hebt kunnen lezen.
    Groet,

Annet

• 15 Mei 2009 - 10:46

Harry Erna:

grote zus van harte
    geniet ervan !!

• 15 Mei 2009 - 10:53

Wilma En Gerard:

Marjo feliciteerd met je verjaardag en John ook proficiat geniet van deze dag en drink er samen vanavond er een op groetjes Wilma en Gerard

• 15 Mei 2009 - 11:27

Henny En Ans:

Hallo John en Marjo.

Marjo van harte gefeliciteerd met je verjaardag,fijne dag toegewenst en nog veel fietsplezier samen.

• 15 Mei 2009 - 12:00

Monique:

Hoi Marjo en John,

Marjo feliz cumpleaños met je verjaardag. Geniet van deze dag. Vanavond lekker een wijntje in het zonovergoten Spanje. Ik las dat Mies voor de wijn zorgt en Annet voor het gebak bij terugkomst. Dus dan vieren wij het nog op de afdeling???????

Fiets ze nog die laatste dagen.

Liefs Monique

• 15 Mei 2009 - 12:33

Rene En Maria :

hallo Marjo en Jhon
    Marjo van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en drink er maar een lekkere borrel op
    groeten Rene en Maria

• 15 Mei 2009 - 13:30

Jan&Marian Hofstede:

Hoi John/Marjo,
    Vandaag voor het eerst gelezen waar we jullie reisverslag konden lezen.
    Een enorme prestatie!
    Is zo'n fietsvakantie voor herhaling vatbaar?
    We zijn erg benieuwd naar jullie foto's.
    Groetjes en nog veel plezier toegewenst.
    Jan & Marian Hofstede

• 15 Mei 2009 - 14:20

Willy-Wilma:

heey Marjo,

Van Harte proficiat met je verjaardag.
    Een hele fijne zonnige dag daar.

Wij moeten nog een abraham voor Gerard maken samen met Wim en Marijke.
    Kunnen we een deal afsluiten??
    Wij de abraham maken en jullie kunnen mooi over de tekst nadenken haha.
    We wachten af.

Groetjes en geniet er nog van Willy en Wilma

ps 6 regels tekst is genoeg hoor haha

• 15 Mei 2009 - 14:29

Peter En Antoinet:

Marjo van harte meis met je verjaardag.
    Als ik op mijn werk over jullie reis vertel vinden ze het allemaal maar drie keer niks. Ze kunnen zich zo een vakantie niet voorstellen of er moet iets achter zitten waarom je dit doet.....
    Ik kan het wel begrijpen want inspanning is ontspanning en zo door het mooie landschap te fietsen is buiten het klimmen om, toch in een woord prachtig en als je straks aankomt, komt de euforie pas echt in je los. Ik heb een heel leuk cadeau voor je gekocht en als we de laaste dag van mei in Lettele komen zal ik het je geven.
    Voor vandaag een heel gezellige dag.

• 15 Mei 2009 - 16:50

Jose En Henny:

Marjo van harte gefeliciteerd met je verjaardag en John natuurlijk ook, nog veel plezier op de laatste km
    naar de finish.
    tot ziens

• 15 Mei 2009 - 17:02

Paula En Laurens :

Hallo,
    Marjo van Harte gefeliciteerd met je verjaardag. John en Marjo nog een hele leuke vakantie en drink er maar een op. Proost.
    Groeten Paula en Laurens.

• 16 Mei 2009 - 10:17

Peter En Antoinet:

Ik vroeg me vandaag zo ineens af of jullie ook een steentje hebben meegenomen om die bij Cruz de Ferro achter te laten,
    waarmee jullie symbolisch je zonden van jullie afleggen en (letterlijk) verlicht jullie weg vervolgen.
    Heel veel plezier nog samen.