Leon - Reisverslag uit León, Spanje van Marjo en John Duteweert - WaarBenJij.nu Leon - Reisverslag uit León, Spanje van Marjo en John Duteweert - WaarBenJij.nu

Leon

Door: marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo en John

12 Mei 2009 | Spanje, León

Ola, Vanmorgen aangekomen in Leon. We hebben al even rond gelopen en zien dat we ons hier de rest van de dag wel kunnen vermaken. Momenteel zijn veel winkels en musea gesloten want de siesta is heilig hier. We passen ons dus maar even aan en gaan ook even luieren. Eten kun je hier vaak pas vanaf 21.00 uur ´s avonds. We komen momenteel meer fietsers tegen. Het is wel leuk dat we ook telkens dezelfde mensen weer tegenkomen. Vanaf een uur of 11 zie je vaak de pelgrims (de lopers) binnenkomen. Het is een mooi gezicht. De komende dagen hebben we nog 2 flinke bergen te gaan en dan hopen we maandag of dinsdag aan te komen in Santiago. Iedereen de hartelijke groeten, John, Marjo

• 12 Mei 2009 - 18:57

Wilhelmien:

Hou vol, je bent er bijna maar geniet vooral.
    Nog meer dan een week te gaan. Dat is nog een hele vakantieweek.